Strona 1 z 1

8 kolejka; 6.12.2009

PostNapisane: Wt gru 01, 2009 9:16 am
przez arekod
program ósmej kolejki; 6 grudnia 2009:

Liskowiak - JAM Grupa 18:00 Lisków
Pod Orzechami - Dziewiątka 14:00 OSRiR
Farmer - Wicherek 15:30 OSRiR
GeoNAVI Team - Mebloland 17:00 OSRiR
Vegex - Pratt & Whitney 18:30 OSRiR

PostNapisane: Śr gru 02, 2009 7:06 pm
przez lukasz1985
Jaki tu spokój......................na na na na............

8 kolejka

PostNapisane: N gru 06, 2009 5:04 pm
przez tadkry
Wyniki spotkań 8. kiolejki:
Liskowiak - JAM mecz odwołany, rozegrany bedzie do 12.12.2009
Pod Orzechami - Dziewiątka 3:0 /18,12,24/
Farmer - Wicherek 3:0 /18,20,25/
GeoNAVI Team - Mebloland 3:2 /17,-20,18,-20,13/
Vegex - Pratt & Whitney 2:3 /-20,20,23,-14,-10/

_________________

PostNapisane: N gru 06, 2009 8:12 pm
przez Jacek
GeoNavi - Mebloland 3 : 2

Mebloland ,to nie ta sama drużyna co w tamtym roku , dała "popalić" dziś moim kolegom na parkiecie . Grali jak równy z równym i nie mieli przed nami kompleksów . Dzięki za meczyk Mebloland :)
WiktoR znów nie trafiłeś typera :D :wink:

Panowie z GeoNavi :arrow: GRATULUJĘ :)

PostNapisane: N gru 06, 2009 8:45 pm
przez Grzegorz
dzięki Mebloland za meczyk..! Faktycznie coraz fajniej grają panowie...na nasze szczęście duzo strzelali po ścianach 8) :lol:

A jak tak dalej pójdzie i zagramy jeszcze kilka meczyków 5 setowych ...to chyba odstawią nas na ostry dyżur ... :roll:

I znów wielkie podziękowania dla chłopaków z drużyny za walkę.


pozdrawiam

PostNapisane: N gru 06, 2009 10:05 pm
przez lukasz1985
Dzięki za pochwały chłopaki,ale naprawde zagraliśmy bardzo kiepski mecz.Brak słów.Wy wykorzystaliście wszystkie nasze błędy.....
Vegex-Pratt 2:3

PostNapisane: N gru 06, 2009 11:22 pm
przez bartek_zaba
Czy taki kiepski to nie wiem. Ciężko jest mi się dzisiaj z Tobą Łukasz zgodzić. Co niektórzy mieli oczywiście gorszy dzień... Ale większość walczyła jak mogła. Błędy były oni je wykorzystali. Trudno nie załamujemy rąk i gramy dalej! Dzięki panowie za walkę :) 2 runda nasza !

PostNapisane: N gru 06, 2009 11:41 pm
przez lazar
Dzięki dla VEGEXU za meczyk. Mimo Waszego osłabienia to daliście radę. A może my byliśmy słabi momentami :?:
Wynik mówi, że był to mecz na szczycie ale jeśli chodzi o grę to wyglądało to całkiem inaczej.
Gratulacje dla chłopaków z Meblolandu :!: Mimo przegranej.
Pozdrawiam

PostNapisane: Pn gru 07, 2009 12:11 am
przez Bartek
Witam i na wstępie dzięki zwrotne dla chłopaków z Pratta! fajny meczyk, fajna atmosfera i wynik na pograniczu dla każdej ze stron. Mimo naszego osłabienia zagraliśmy naprawdę najlepiej jak mogliśmy a może i jeszcze lepiej:) Wy wiecie najlepiej, że nie zawsze najlepszy skład wygrywa... Kluczem do dzisiejszego wyniku była nasza gra blokiem no i konsekwencja w ataku a cała reszta "siatkarskiego fachu" była po waszej stronie.
Co do Meblolandu to tak jak wcześniej pisano, nieźle poukładana drużyna z młodzieńczą fantazją i sa tego skutki... Oby nie tak to wyglądało za tydzień:)
Pozdrawiam

PostNapisane: Pn gru 07, 2009 9:19 am
przez Grzegorz
Lazar ...biorąc pod uwagę wynik...to okazuje się że już drugi raz szczytowaliście 8) :lol: :lol: :lol: :lol:

pozdrawiam

8 kolejka

PostNapisane: Pn gru 07, 2009 11:40 am
przez tadkry
Przypominam, ze zgodnie z regulaminem KALS, w dniu 13.12.2009 r. /koniec I rundy rozgrywek/ upływa termin uregulowania pozostałej części należności za udział w rozgrywkach KALS w sezonie 2009/2010, dla n/wymienionych zespołów:
MEBLOLAND, GeoNAVI Team, LISKOWIAK, POD ORZECHAMI, WICHEREK,JAM, DZIEWIĄTKA oraz PRATT & WHITNEY.

PostNapisane: Śr gru 09, 2009 4:49 pm
przez Popeye
mecz Liskowiak - JAM odbędzie się 10.12.2009 o godz. 18.30 sala ZS nr. 1 Lisków

PostNapisane: Śr gru 09, 2009 5:06 pm
przez jaho
Termin ten został oficjalnie potwierdzony u Pana Tadeusza.